We're using cookies. When you click through to the next page, you're accepting that we're setting cookies. Read more here about the purpose.

Close

SE WEBBSEMINARIUM: Läs om de taktiska färdigheter som krävs för framgång med Marketing Automation‬‬

För att vara en duktig marknadsföringsansvarig ska du kunna klara av att:

• Öka kvaliteten på leads till Försäljning
• Sänka “cost-of-sale” och undvika att ledningen skär i marknadsföringsbudgeten
• Behålla kunderna – och sälja mer till dem

SE WEBBSEMINARIET OCH FÅ INBLICK I VILKA TAKTISKA FÄRDIGHETER SOM KRÄVS

I webbseminariet ovan går Marketing automation-experten och författaren till boken “Marketing Automation – fra strategi til praksis”, Bernt Elkjær Pedersen, och Increases CSO, Henrik Carentius, igenom vilka taktiska färdigheter som företag och medarbetare bör ha för att lyckas med Marketing Automation.

Kraven på marknadsföringsmedarbetare ändras ständigt. Om du arbetar med marknadsföring så bör du fråga dig själv om du har den kompetens som krävs. Webbseminariet går igenom vilka tekniska färdigheter du ska besitta för att få största möjliga framgång och utbyte av marketing automation.

Marketing Automation är en disciplin som kräver stor verksamhetsinsikt inom både försäljning och marknadsföring – på taktisk, operationell och strategisk nivå. Vet du vilka taktiska färdigheter som krävs – och har du eller ditt företag dem? ‬

Om talarna i webbseminariet:

Bernt Elkjær Pedersen
Specialist på Marketing & Automation online

Bernt Elkjær Pedersens yrkeserfarenhet inkluderar 3 år hos Increase A/S som marketing automation-arkitekt för större danska företag och 9 år som B2B-marknadsföringschef på ett börsnoterat IT-företag.

Henrik Carentius
Partner och CSO på Increase

Henrik Carantius har varit på Increase sedan 2010 och har 25 års erfarenhet av försäljning och marknadsföring. Henriks specialitet är den tillväxtdynamik som försäljning och marknadsföring kan skapa med rätt struktur och samarbete.